Proefslapen

We kunnen ons voorstellen dat online een matras kopen hartstikke spannend is. Om de keuzestress weg te nemen, ontvangt u van ons een persoonlijk matrasadvies en kunt u uw matras gewoon 30 dagen uitproberen.

Gewoon lekker op het nieuwe matras gaan slapen en als u binnen 30 dagen niet tevreden bent, kunt u het matras onbeschadigd bij ons omruilen. Natuurlijk verwachten we dat u in die 30 dagen netjes om gaat met het matras.

De matrassen die wij retour krijgen, zullen we te koop aanbieden in onze ‘outlet’ categorie waarbij we expliciet zullen vermelden dat het een proefslaap-matras betreft.

Praktische voorwaarden

  • U kiest een matras op basis van ons persoonlijk matrasadvies.
  • Het proefslapen geldt voor matrassen (categorie Eco matras) . Niet voor onderdekens, dekbedden, kussens enzovoort.
  • Het proefslapen geldt niet voor maatwerkmatrassen.
  • U probeert het matras minimaal drie weken, een nieuw matras is altijd even wennen.
  • U krijgt geen geld terug.
  • U ruilt het matras om tegen een matras in dezelfde maat van minimaal dezelfde waarde.
  • De verzendkosten van het retour sturen én het opsturen van het nieuwe matras bedragen twee keer 30 euro per matras voor adressen in Nederland en twee keer 50 euro per matras voor adressen in België en Duitsland, wij halen de matrassen dan bij u op. U
    mag de matrassen natuurlijk ook zelf komen omruilen in Almere, dan betaalt u geen verzendkosten.
  • De matrassen moeten goed verpakt worden geretourneerd zodat deze onbeschadigd bij ons aankomen, u kunt daarom het beste de originele verpakking bewaren tot na de proefslaapperiode.

Proefslapen en 14 dagen bedenktijd

Het proefslapen is iets anders dan de 14 dagen bedenktijd die u altijd heeft wanneer u bij ons een product koopt.

Als u een product binnen 14 dagen ongebruikt retour stuurt dan zijn de voorwaarden afwijkend:

  • Het product is  ongebruikt.
  • U ontvangt een ander product of u krijgt uw geld terug. Die keus is aan u.
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. De verzendkosten voor het eventueel opnieuw opsturen zijn voor Het EcoBed.

Wilt u het matras omruilen?

Als u na drie weken besluit dat u toch niet lekker ligt, stuur ons dan een mailtje op klantenservice@hetecobed.nl waarin u vermeldt:

  • naam
  • het ordernummer van de bestelling
  • welke producten u wilt omruilen
  • wat u niet lekker vindt liggen aan het matras

Wij nemen dan contact met u op om het proces in gang te zetten.