Klantenservice

Hoe werkt het bestellen?

Kies een categorie

Kies boven in het horizontale menu eerst een productcategorie, bijvoorbeeld ‘Dekbed’. In het linkermenu verschijnt dan de categorie dekbed met eventuele subcategorieën. Deze subcategoriën verschijnen ook in het middengedeelte van de website. Kies voor een subcategorie om de producten te bekijken.

Als er geen subcategorieën zijn, dan verschijnt meteen ons complete aanbod binnen die hoofdcategorie.

Producten bekijken

De foto’s van de producten verschijnen. Indien van toepassing verschijnen de beschikbare maten van een product wanneer je er met je muis overheen gaat. Op deze manier wordt voorkomen dat je niet een product aanklikt dat niet in de door jou gezochte maat bestaat.

Kies een product

Je kunt het product meteen bestellen door op de winkelwagen te klikken onder de foto. Als er nog een aanvullende keuze nodig is (bijvoorbeeld de maat), klik dan op de naam, de foto, of de (i) onder de foto.

Ook als je meer informatie wilt over het product, klik je op de naam, de foto, of de (i). Je vindt dan een uitgebreide omschrijving van het product, de levertijd en ook foto’s van aanvullende producten die passen bij het door jou geselecteerde product

Product in winkelwagen

Klik vanuit de productpagina op de button “in winkelwagen” om het product in je winkelwagen te plaatsen.

Je komt dan in het scherm van de winkelwagen terecht. Hier kun je ervoor kiezen om de bestelling af te ronden of verder te winkelen.

Verder winkelen

Als je verder wilt winkelen dan kun je ervoor kiezen om terug te keren naar het product waar je vandaan kwam of naar de (sub)categorie waar je vandaan kwam. Ook kun je altijd terug naar de homepage.

Winkelwagen bekijken

Wanneer je een product in je winkelwagen doet, kom je op de pagina met de inhoud van je winkelwagen. Je kunt daarnaast op ieder moment je winkelwagen bekijken door rechts bovenin de website te klikken op “winkelwagen bekijken” of door in de rechterkolom te klikken op de button onderaan de winkelwagen.

Bestelling afronden

Inloggen

Vanuit de winkelwagen pagina kun je klikken op “bestelling afronden”. Als je nog niet ingelogd bent, vragen wij je of je een nieuwe klant bent of een bestaande klant. Bestaande klanten kunnen hier inloggen en gaan dan naar stap 2. Nieuwe klanten kunnen zich met hun naam en emailadres registreren.

Registreren

Je kunt een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen en je emailadres invullen. Daarna ben je geregistreerd en kun je verder naar stap 2.

Verzending

In stap 2 geef je het afleveradres op. Er is één adres voorgeselecteerd als je al klant bent. Je kunt een nieuw adres toevoegen of kiezen uit een adres wat je eerder hebt toegevoegd bijvoorbeeld als je de bestelling naar iemand anders wilt laten sturen. Je kunt op de volgende pagina een afwijkend factuuradres opgeven.

Bestellingen die groter zijn dan 75 euro verzenden wij gratis. De verzendkosten voor bestellingen onder de 75 euro zijn € 4,95.

Betaalwijze

Hier kun je een factuuradres kiezen als dit afwijkt van het verzendadres. Daarna kies je een betaalwijze. Je kunt bij ons betalen via iDEAL of paypal en natuurlijk kun je ook zelf het bedrag overschrijven. Ook kun je kiezen voor verzending onder rembours.

Indien je via overschrijving betaalt, reserveren we vijf (5) werkdagen de producten voor je. Als wij de betaling niet op tijd ontvangen nemen we contact op voordat we jouw bestelling annuleren.

Bevestiging

Op de volgende pagina vind je een overzicht van de bestelling inclusief de verzendkosten.

Onderaan kun je de Algemene Voorwaarden aanklikken om ze te lezen en eventueel op te slaan. Als je akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden dan kun je dit aanvinken en klikken op de button “Bevestig”.

Afsluiting

Op de laatste pagina vind je aanvullende informatie over betaling en afhandeling van je order.

Zodra wij het geld ontvangen hebben zullen we je bestelling binnen drie (3) werkdagen versturen, mits we alles op voorraad hebben. Je kunt een eventuele afwijkende levertijd zien bij het bekijken van de producten.

Suggesties?

We hebben ons best gedaan om het bestellen bij Het EcoBed zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken. Wij stellen suggesties voor verbetering echter altijd op prijs.

Stuur ons in dat geval een e-mail.