Proefslapen

We kunnen ons voorstellen dat online een matras kopen hartstikke spannend is. Om de keuzestress weg te nemen, ontvang je van ons een persoonlijk matrasadvies en kun je jouw matras gewoon 30 dagen uitproberen.

Gewoon lekker op je nieuwe matras gaan slapen en als je binnen 30 dagen niet tevreden bent, kun je het matras onbeschadigd bij ons omruilen. Natuurlijk verwachten we dat je in die 30 dagen netjes om gaat met het matras.

De matrassen die wij retour krijgen, zullen we te koop aanbieden in onze ‘outlet’ categorie waarbij we expliciet zullen vermelden dat het een proefslaap-matras betreft.

Praktische voorwaarden

  • Je kiest een matras op basis van ons persoonlijk matrasadvies.
  • Het proefslapen geldt voor matrassen (categorie Eco matras) en voor de dekmatrassen. Niet voor onderdekens, dekbedden, kussens enzovoort.
  • Het proefslapen geldt niet voor maatwerkmatrassen en maatwerk-dekmatrassen.
  • Je probeert het matras minimaal drie weken, een nieuw matras is altijd even wennen.
  • Je krijgt geen geld terug.
  • Je ruilt je matras om tegen een matras in dezelfde maat van minimaal dezelfde waarde.
  • De verzendkosten van het retour sturen én het opsturen van het nieuwe matras bedragen twee keer 30 euro per matras voor adressen in Nederland en twee keer 50 euro per matras voor adressen in België en Duitsland, wij halen de matrassen dan bij je op.
    Je mag de matrassen natuurlijk ook zelf komen omruilen in Almere, dan betaal je geen verzendkosten.
  • De matrassen moeten goed verpakt worden geretourneerd zodat deze onbeschadigd bij ons aankomen, je kunt daarom het beste de originele verpakking bewaren tot na de proefslaapperiode.

Proefslapen en 14 dagen bedenktijd

Het proefslapen is iets anders dan de 14 dagen bedenktijd die je altijd hebt wanneer je bij ons een product koopt.

Als je een product binnen 14 dagen ongebruikt retour stuurt dan zijn de voorwaarden afwijkend:

  • Het product is  ongebruikt.
  • Je ontvangt een ander product of je krijgt je geld terug. Die keus is aan jou.
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. De verzendkosten voor het eventueel opnieuw opsturen zijn voor Het EcoBed.

Wil je het matras omruilen?

Als je na drie weken besluit dat je toch niet lekker ligt, stuur ons dan een mailtje op klantenservice@hetecobed.nl waarin je vermeldt:

  • je naam
  • het ordernummer van de bestelling
  • welke producten je wilt omruilen
  • wat je niet lekker vindt liggen aan het matras

Wij nemen dan contact met je op om het proces in gang te zetten.